piątek, 12 lipca 2013

Kira V Naravi

Kira:
Wszedłam na arene walki . Zobaczyłam Naravi . Zaatakowałam ją żywiołem ziemi . Wpadła do dziury po cym zaatakowałam ją mocą cienia która zrobiła nad nią tarcze która zabrała jej moce ... Nagle Naravi...

Naravi

Kira chyba myślała że mnie pokona odbierając mi moce...mhh. Zajrzałam w głąb duszy i odnalazłam wewnętrzom moc! Zaatakowałam Kirę połączeniem mocy. Lwica upadła...

Kira
Naravi myślała że mnie tak łatwo pokona? Nie ma ...
Użyłam mocy cienia i rozpłynęłam się w powietrzu . Kotka nie widziała mnie . Użyłam żywiołu duszy i zaatakowałam od środka .
Naravi upadła na ziemie w bez ruchu...

Naravi

Hah! Kira chyba zapomniała jak kiedyś ją pokonałam! To była zmyłka! Gdy Kira do mnie podeszła wbiłam pazury w jej gardło. Hah, i kto teraz jest górą! Użyłam całej swojej mocy wykonałam jeden szybki, potężny i wielki atak!

Kira
Myśli że Tak łątwo mnie pokona? Miliła się . Wskoczyłam w powietrze . Użyłąm wszysztkich żywiołów które są i uderzyłam z całej siły Naravi . Naravi leżała w bezruchu . Doskoczyłam do niej i ugryzłam ją i gardło . Walka zakończona .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz