środa, 10 lipca 2013

Nowa lwica! Sarabi

http://maghodowla.blog.onet.pl/wp-content/blogs.dir/1164812/files/blog_oc_3319414_6863077_tr_lew_do_maghodowli___.jpg
Imię: Sarabi
Płeć: samica(Kotka)
Wiek: 3 lata
Moce: brak
Stanowisko:Szamanka
Umiejętności:
Psychiczne : 30
Obronne: 30
Ataku: 10
Zręcznościowe: 30
Jaskinia: Nr 4 ( Wybrała sobie)
Opis: romantyczna, wesoła, pieszczotliwa, odpowiedzialna, leniwa, miła, przyjacielska, inteligentna, lojalna,waleczna, sprytna.
Historia: Byłam na łące. Pomyślałam o przygodach. Wyruszyłam. Znalazłam o TE stado :-)
Rodzina: No więc tak.... Zapomniałam :P
Partner: Szuka najlepszego, co ją pokocha
Lubi: Podrywać, polować, spać, tańczyć. I jeść <3
Nie lubi: Zrzędnych samców, zgniłego jedzenia, pecha przy polowaniu.
Marzy o: Kochanym partnerze i dzieciach.
Opiekun: truskawka36 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz